Faxování v digitální době? Ano! Je elektronické a umí snížit náklady i zvýšit bezpečnost

Víte, co je fax? A umíte ho použít? Pro značnou část mileniálů, a nejen jich, patří tento přístroj takzvaně do starého železa. Opak je ale pravdou! Faxování mrtvé rozhodně není, některé společnosti ho dokonce považují za nepostradatelný způsob komunikace. Pokud k nim patříte, doporučujeme zbavit se drahých analogových telefonních linek a začít faxovat dokumenty bezpečně elektronicky.

7 vychytaných apek nejen pro vytížené office manažer(k)y

Už jste si přiznali, že moderní technologie jsou super a práce s nimi může být vlastně vcelku jednoduchá a zábavná? Pokud ne, pak nastal správný čas to změnit. Přinášíme vám pár apek, které vám mohou usnadnit každodenní práci, ať už jste office manažer, startupista, nebo třeba freelancer. Díky nim si lépe zorganizujete čas a naučíte se relaxovat.

„Technologie nám umožňují fungovat levněji,” říká Marek Orawski z První klubové pojišťovny

Přijít s přelomovým projektem na český trh a uspět? Marek Orawski to s kolegy dokázal. Založili pojišťovnu, která jako jediná u nás nabízí sdílené pojištění, a vrací se tak k základům pojišťovnictví obecně. Navíc celá funguje jednoduše online.

7 tipů, jak na pracovní e-mailovou komunikaci

Bože, to je ale analfabet! Říkáte si tuto větu po přečtení mailu často? Chyby při psaní děláme občas každý. To se prostě stane. Pokud ale chcete působit důvěryhodně, v pracovní komunikaci si na ně dejte obzvlášť pozor. Na co se při psaní e-mailů zaměřit?

Moderní kancelář není jen místem k práci. Má inspirovat a motivovat

Moderní kancelář. Ti, kteří si pod tímto pojmem představí pouze nejnovější technologie, se pletou. Moderní kancelář je především o lidech. Ti jsou při vytváření pracovních prostor základním elementem. Podle Milana Začala, senior sales managera společnosti TECHO, je měřítkem všeho právě člověk.

Chcete ve firmě šetřit peníze i životní prostředí? Řešení hledejte v tiskárnách

Neustále vám z firmy utíkají peníze, aniž byste věděli, kam a za co? Na vině může být velký počet tiskáren a celkově špatně nastavená práce s tištěnými dokumenty. Nevěříte? Nechte si ve firmě udělat audit tiskáren a ušetřete nejen peníze, ale i čas vašich zaměstnanců. Není vám úplně jasné, čeho všeho se audit týká a jaké konkrétní výhody přináší? Přesně to vám vysvětlí tento článek.