26. září 2019

Nejoblíbenější apky zaměstnanců Xerox, aneb jak si usnadnit každodenní práci v kanclu

Práce nad hlavu. TO DO list se nekrátí, ba naopak. Každý asi občas máme pocit, že nic nestíháme. V Xeroxu si s tím poradili. Ať už se jedná o ředitelku, “produkťáka”, nebo sekretářku, díky aplikacím využívají naplno multifunkční tiskárny a usnadňují si tak každodenní pracovní úkony. Načerpejte od nich inspiraci i vy.

Poslouchejte tištěné podklady 

Vést pobočku s desítkami zaměstnanců je oříšek sám o sobě. Přehršel schůzek, papírování či callů s kolegy ze zahraničí. K tomu všemu ještě musíte najít čas na běžnou práci, kterou za vás nikdo neudělá… Ředitelka Xeroxu, Veronika, například využívá aplikaci Xerox Audio Documents, která jí výrazně šetří čas. níž si na multifunkci převede tištěné dokumenty do formátu MP3. Šetří tak čas a podklady na schůzky poslouchá většinou v autě cestou do práce.  

Překládejte katalogy na tiskárně 

V Xeroxu mají všechny dokumenty ke službám a katalogy s novými produkty v angličtině. Pro zákazníky je však potřebují v češtině, zároveň ale musí zachovat původní grafiku s logy a obrázky. Díky aplikaci Xerox easy translator zvládne třeba “produkťák” Ondřej převést materiály z různých jazyků do češtiny nebo angličtiny za pár sekund. V podstatě hned tak může editovat přeložený katalog ve Wordu či Excelu. Šetří nejen svůj čas, ale i peníze za překlady. Jak je to snadné, si můžete přečíst v tomto článku.  

Skenujte přímo do cloudu 

“Ajťáci” v Xeroxu milují veškeré technologie, které jim usnadní každodenní práci. Lukáš, jenž je hlavou týmu, občas musí řešit nějaké ty papíry. I když pracovat s klasickým papírem už mu přijde opravdu jako old school záležitost. Má totiž vše potřebné uložené v cloudu, což je pro IT specialisty dnes samozřejmostí. Díky aplikaci Scan to Cloud může všechny vytištěné materiály jednoduše skenovat do úložiště a rovnou tisknout pomocí multifunkce. 

Dělejte faktury bez nervů 

Papíry se často kupí a kupí, své o tom ví hlavně fakturantky. Pavla z Xeroxu má všechny faktury v pořádku a pohromadě díky aplikaci OptimiDoc Cloud, bez níž se v práci neobejde. Už nemusí pracně opisovat údaje z formulářů do počítače. Faktury pouze naskenuje a má je v editovatelném souboru – Excelu, Wordu. Pak už stačí vše jen doladit, jak potřebuje a její nervy tak zůstávají v klidu. 

Místo stahování vařte kávu 

A jak může vychytávek od Xeroxu využít sekretářka? Například Milena si zamilovala Print by Xerox. Každodenně se potkává se zákazníky, kteří přicházejí přímo do jejich kanceláře na schůzku a občas si zapomenou vytisknout všechny dokumenty. Díky této aplikaci může klient jednoduše poslat dokumenty na mail a je to. Milana tak nemusí stahovat data z flash disku a dále je posílat na tiskárnu. Zákazníkovi zatím připraví dobrou kávu a meeting může začít. 

Dobrá rada

Rádi byste si i vy usnadnili rutinní práci? Podívejte se na tyhle a další aplikace Connect Key od Xeroxu. Přečíst si můžete také článek Apky, které vám usnadní práci v kanclu, kde si přijdou na své například salesmani. Pokud se chcete o možnostech dozvědět více, sjednejte si schůzku s odborníky Xerox. 

Čtěte dále: Chcete ve firmě šetřit peníze i životní prostředí? Řešení hledejte v tiskárnách